torsdag 12 december 2013

Skitnatt

La oss strax efter 23 och hade svårt att somna. Vid 01:15 vakna Pontus och jag var inne och stoppade om honom. Själv lyckades jag inte somna om förrän vid 03. Svettades galet och kände mig nästan febervarm. Mattias gick in och la sig hos Pontus vid 01:45 och sen upp vid 05:20 för att åka till jobbet och skriva lite papper. Pontus vakna igen vid 06:50 och då var jag galet trött & kände mig bakis pga dåligt med sömn. Frukostgröt & morgon-tv och lek med legot. Vid 9:30 gick vi upp för att sova. Vid tio gick jag in i vår säng och la mig eftersom Pontus bara bökade och ställde sig upp, kastade nappen och hade sig. Efter 10 min vart det tyst... Sov till 11:30 och sen ugnspannkaka till lunch. Ut i området och traskade runt på lekplatserna och gångvägarna, sjukt nöjd Pontus. Vid 13:30 kom Mattias hem och vi gick in och tog det lugnt och sen mellis & fika.

Godmorgon!


Bygger...


I lekstugan.


Över stock & sand...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar