onsdag 11 december 2013

Frukostbuffé

Vilken lyx!
Imorse ställde vi klockan på 06:30 och smög oss ner och gjorde iordning oss. 06:50 kom farmor och var barnvakt och jag och Mattias åkte till såstaholm för frukostbuffé. Galet GOTT, LYXIGT & AVKOPPLANDE. Fanns verkligen allt. Hembakat bröd, massa grönsaker, ägg, äggstanning, bacon, korv, yoghurt, fil, kaffe, te, plättar, björnbär, hallon, blåbär, jordgubbar, passionsfrukt, ostbricka, juice...
Vi riktigt njöt även om inte jag fick i mig så mycket.

Hem till Pontus vid nio och sen vidare till täby C för att köpa julklappar. Försökte ta det lugnt men gör så ont i högersidan och magen drar ihop sig och blir stenhård.
Nu kan hon komma om 10 veckor!!! Galet så fort tiden går. Mötte upp min kollega Eva för salladslunch och sedan fika på Gateau. Skönt att jag handlat klart, ska bara komplitera lite nu.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar