söndag 6 maj 2012

Tjejmiddag

Trodde inte jag skulle klara av att åka till stan och gå på tjejmiddag med min dunderförkylning, MEN jag lyckades ta en dusch och pudra på lite puder och mascara och åka in i allafall. Hade verkligen sett fram mot denna middag, då ska inte en förkylning komma mellan. Dessutom så lär jag vara ganska låst om sisådär 98 dagar då bebbe ska ammas, tröstas, gullas, älskas, bytas på osv. Gäller att passa på. Eva åkte med mig in till FRIDAY'S östermalmstorg där vi mötte upp Jennie och Jessi. Vart en lång middag 18-23 och supermysigt och god mat. Välbehövligt med en tjejkväll och länge sen vi träffades. Tjejer- om ni visste hur mycket jag uppskattar det.

3 kommentarer:

  1. När bebisen är här så kommer vi hem till dig och hjälper till med allt. Utom amningen! :-)
    Puss o kram!

    SvaraRadera
  2. *hålla med Eva* Å jag behövde oxå denna lördag som var. Helt underbart!

    krams

    SvaraRadera
  3. Verkligen toppenkväll. Det får ni absolut göra. Kram

    SvaraRadera