söndag 6 maj 2012

Dunderförkyld

Dålig sömn fredag-lördagnatt. Mattias skulle hjälpa Thomas med båten så han åkte vid 07.30 och jag vaknade vid 09 efter att ha varit uppe vid 04.30 tung i huvudet och täppt. Morgonrunda inkluderad ett gäng nysningar och allmänt hängig. Frukost vid tv:n och sen ett gäng tupplurar under dagen. Velade fram och tillbaka om orken fanns till en tjejkväll på FRIDAY'S och vid 16.30 hade jag bestämt mig för att jag skulle med. Skulle ändå bara äta och prata, inget direkt ansträngande och jag har ju verkligen sett fram mot denna kväll. Vart toppenmysigt och satt där nästan 5 timmar! Mattias hade grillat här hemma med Thomas och hans flickvän som åkt när jag kom hem. Galet trötta båda två. Uppe för 3:e gången i natt... Igentäppt, varm och svårt att bara ligga på sidan. Ska försöka somna om nu med papper i näsan... Godnatt då... 03.54

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar