torsdag 31 maj 2012

Slappar-onsdag

Startade min heltidssjukskrivning precis som ordinerat- VILANDES med fokus på att få i mig tillräckligt med dricka och mat. Skulle träffa Madeleine som är höggravid och beräknad 28 maj, tyvärr hade hon fått gallstensanfall i tisdags och var trött. Kikade på tv, vattna blommor, handlade och lämnade in bilen på besiktningen. Pappa hade förväxlat den med en av de andra 12 bilarna så det skulle bli körförbud 1 juni. Tack och lov så fixade han med den privata bilprovningen i roslagsnäsby så jag ställde ner bilen där igår och sen ska de försöka hinna med den idag. Mattias kompis A är hemma från Spanien då det var urnsättning tidigare i veckan. Kom över en stund på kvällen och sen skulle vi ha grillat här, men vart hembjudna till A's mamma på middag. Hade ingen ork att åka någonstans trots att jag varit hemma hela dagen. Så intensivt ändå. Personalfest på fredag och bröllop på lördag. Köpte jordgubbar och en SE & HÖR och sen bäddade jag ner mig i soffan framför Arga snickaren och Grey's anatomy. La mig inte förrän vid 24 och tokdäcka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar