onsdag 30 maj 2012

Mysig dag med Mattias

Efter en hel förmiddag på DS så var vi båda vrååålhungriga. Åkte till Daisy's och köpte tunnbrödsrulle ( åt 1/3). Sen till arninge och beställde nytt toalock, jag satt sönder det i fredags... Herregud. Vidare till täby centrum för att köpa ny bh på Change, tyvärr så fanns inte min storlek i vitt och det är just en slät vit jag behöver. Köpte tre linnen på H&M för á 49:-, champagne till Lina & Jakob som gifter sig på lördag och en väska till Mattias mamma som fyller 65 år idag. Lämnade M på klippning hos Elin och sen åkte jag och häntade Konrad hos hans föräldrar. Hem och sov 35 min och sen vidare till Monrad's på djursholms torg för 65-års middagsfirande av M's mamma. Helt okej middag och trevligt. Däckade vid 22 men har sovit dåligt i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar