fredag 9 mars 2012

Fasteprover

Igår torsdag var jag på DS vid 07.00 för fasteprover. Redan kö en kvart innan de öppna och jag fick nummer 505 med start på 500 så jag tänkte att det skulle gå hyfsat, joo tjena!!! 07.45 var de på nummer 503... VRÅÅÅLHUNGRIG!!! Kom in strax innan 8... Sen köpte jag en frukostfralla på Gateau. Njöt av varenda tugga och sen levaxin och järntablett. Älskar min kollega Evas sätt att lära ut. Körde en matte-saga med playmo-gubbar. Om en familj & en pojke som ett Olle och hade 9 syskon. Hur många barn? Hur många i familjen? 3 söner gick till skogen och fånga grodyngel. Hur många syskon var kvar hemma? Hon är sååå bra!!!
Slutade vid 13-tiden och åkte till täby c för att leta mammakläder. Min kläder börjar sitta som korvskinn runt bysten och magen/ höfterna. Hittade inget. Allt satt så förbannat fult. Jag vill ha en fin mage, inte bara se fet och fläskig ut. Köpte en wileda gravid-olja som jag ska smörja in lår, mage, byst med för att mjukgöra och förebygga bristningar. Vart rekommenderad av Nanna. Hem vid 15 & toksomna en timme. Fått i mig 3 tabletter järn under dagen. Konrad hade heldag hos farfar. Mattias hämta honom på hemvägen. Trött vovve.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar