fredag 9 mars 2012

Lugn onsdag

Båda kollegorna i andra 6-års klassen var sjuka så jag och Elise fick improvisera lite och köra lite tema om planeterna med barnen på smartboarden. Vid 09 kom två vikarier och tog över. Vi körde Trulle och sen fortsatte vi med lite ramsor mm. om planeterna. Märker att barnen tycker det är väldigt spännande i alla fall. Slutade precis innan lunchen och hämtade Konrad hos Daniel och My ( hans daghusse). Åkte till Nanna och min lilla guddotter Tilda 9 mån och åt lunch. Galet trött så jag åkte hemåt redan 14.30 och somna i soffan i 2,5 timme. Tog ett varmt skumbad och sen la jag mug i sängen klockan 19.00(!)
Kikade på "Halv åtta hos mig" och "sveriges mästerkock". Efter det premiäravsnitt av "Greys anatomy". Sen somna jag gott. Galet hungrig hela kvällen. Måste vara psykiskt när man ska ta fasteprover på torsdagsmorgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar