torsdag 26 januari 2012

Skitdag

Idag var det dax för fasteprover. Vakna vid 02.30 vrålhungrig men det var bara att försöka somna om. Upp 06 och sen iväg till DS. Var där vid 06.50 för att komma in bland de första, trodde de öppna 07.00 men icke. De öppnar 07.15... Så istället fick man sitta på entréplan och känna doften från nygräddat bröd på Pressbyrån. Magen SKREK!!! 25 min innan jag kom in som nr 4.
Tog 9 rör så efter det kände jag mig halvt uttömd.

Lämna Konrad hos daghusse och sen vart det en frukostmacka från Gateua. Kom till jobbet och möttes av en whiteboard med 6 st sjuka kollegor och lyckad träff på vikarie-kul! På förmiddagen skickades 5 barn hem pga magont, illamående.
Är verkligen inte sugen att bli magsjuk.

Riktigt skönt att åka från kaoset och hämta Konrad och fara till KBT. Hem och äta för att i nästa minut däcka i soffan med resultat av 1,5 timmes sömn. Vakna 18.15 och skulle värma pasta med sås i micron vilket resulterade i att jag tappade greppet och hela skålen föll i golvet med pasta o sås i hela köket och krossat porslin- SKIT.

Vart havregrynsgröt eftersom jag har noll energi att laga något och mår illa. Vet att det bara blir värre när jag inte äter men så jobbigt när man mår illa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar