lördag 28 januari 2012

Skitdag o natt

Fick nackspärr torsdag-fredagnatt. Fredagen var jag tack o lov ledig så det vart mysfrukost till nyhetsmorgon och sen en 40 min promis med Konrad. Han är så otroligt duktig på promenaderna och knallar på för fullt och håller bra avstånd till mig. Tränar mycket på STANNA och att han ska titta upp på mig och ha ögonkontakt när vi möter folk o hundar. Han sköter sig galant.
Upp till ica och handla på fm och sen lite vila vid tv:n och lunchpromis 20 min runt området.
Vart bullbak idag eftersom jag mått så illa ett bra tag och haft noll energi till att baka så två satser kanel o vaniljbullar vart det.

Vid 16.30 kom Cicci över och ungefär samtidigt som mitt illamående började igen. M kom hem och vi åt middag alla tre. Kikade på the voice men orkade inte vara vaken längre än till 21.15
Fruktansvärt ont och stelt i nacken och sen illamående på det resulterade i tidig nattsömn. Vakna vid 02 och var tvungen att ta två alvedon och värma vetekudden. Gråtfärdig.
Somna om och kände mig bättre vid 06.30 när jag återigen värmde på vetekudden.

Mattias tog morgonpromenaden och jag fick försöka somna om. For iväg till Granngården och köpte nytt halsband efterso
Konrad växt ur sitt. Lite träningsgodis och bajspåsar vart det också. MM och handla hygienartiklar och sen hem och åt omelett lunch med sallad från igår. Vid 14 kommer mamma o pappa på en fika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar