söndag 29 januari 2012

Bättre i nacken

Alvedon och varm vetekudde x 2 igår natt hade god effekt. Denna natt har jag sovit helt okej även om jag vaknat 3-4 ggr så har jag inte haft samma smärta. Upp vid 07.30 och stack ut på promis med Konrad 35 min. Minus 4 grader ute men riktigt fuktigt och kyligt. Mysig promenad vart det i alla fall.
Frukost vid tv-soffan med nöjd vovve. Skönt med lugn start på morgonen. M vakna strax efter 09. Nu ska han dra iväg ut till ensta och åka längdskidor. Jag och Konrad väntar in Cicci som kommer och går runt Mörtsjön med oss. Sen ska jag försöka komma iväg och köpa ny bh eftersom min är på tok för liten.

Ikväll ska vi hem till Nanna & Christian och fira hennes födelsedag med middag. Blir mysigt att göra mågot en trist söndagskväll. Ha en fin dag gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar