fredag 20 januari 2012

Blir inte så mycket bloggande

Livet rullar på och hösten har gått med faslig fart. Sjukskriven 50% sen mitten av september pga stressreaktion/ sömnproblem. Ingen ork kvar. Ingen energi att ta tag i saker eller vara social. Det har varit några tuffa år som jag nu får hjälp att bearbeta med min KBT. Är totalt slut när jag går därifrån. Ändå är det de bästa som kunde hända att jag fick KBT.
behöver nog denna tid att stanna upp och fundera på vad jag ska göra med livet.

Vet inte vad jag gjort utan min älskade Mattias. Likaså har det varit gott för själen att skaffa Konrad. Han är läkande för själ och hjärta. Ska ha rehabsamtal nästa måndag vilket känns bra. Känns skönt stt något händer och att vi kan lägga upp en vettig plan för våren.
I höst väntar något nytt och spännande och stort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar