lördag 21 januari 2012

Begravning

Igår vart en heldag med begravning för Mattias mormor. Fantastisk sång från en vän till M's kusins kompis, riktigt så man rös.
Svinkallt i kyrkan så när man kom ut till -2 grader så var både fötter och händer stelfrusna. Begravningsfika på Djursholms wärdshus och sen vidare hem till hans föräldrar för lite middag med närmaste familjen.
Mår verkligen skit efter min GBP om jag inte får mina mål. Blir vråååålhungrig, skakig, illamående och orkeslös. Tycker det kan vara lite kämpigt när man är beroende av andra och andras mattider. Kan inte sätta mig och äta en frukt/ smörgås var som helst eller hur som helst. Lite lunch vid 12.30 sen en rund utskuren formfranskasmörgås med kronärtskocka vid 15.30 och västerbottenpaj med sallad vid 19. Har inte möjlighet att äta "ikapp" det jag missat.

Efter middagen vart jag så sjukt illamående och lånade en säng och vilade till 20.30
Hämtade upp Konrad som varit hos mina föräldrar hela dagen. Han hade lyckats bajsa på deras nya matta också... Lite ironiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar