lördag 19 november 2011

Skitnatt :-(

Sjukt trött igår men lyckades inte somna igår ändå. Slumrade till i soffan och gick upp och la mig. Låg i 45 min men kunde inte sova trots att ögonen gick i kors. Gick ner till Mattias och kikade en stund på tv. Slumra till efter 40 min och gick upp igen...
Somna till i en timme och sen åter igen vaken. Har varit uppe 4 gånger i natt efter det.
Vakna vid 07.30 och har ätit frukost och kikat på nyhetsmorgon. Försökte sova lite i soffan eftersom jag har huvudvärk och mår illa men som för fasen inte. Är så sjukt trött så det finns inte .
Mattias sussar gott på övervåningen och klockan är 09.45 kul!

2 kommentarer:

  1. JAg känner så mycket med dig, och hoppas du kan få någon hjälp nån gång! Många styrkekramar till dig.

    SvaraRadera
  2. Förstår hur du saknar Sigge.
    Ja visst blir man sur på folk som bara slukar en när dom behöver för att sedan försvinna FUCK THEM ALL;-())))))
    Ha det bra och hoppas du får ordning på sömnen.
    KRAAAM

    SvaraRadera