söndag 3 juli 2011

Kanon dag

Mysfrukost med Mattias och sen iväg med Titus till Maja & Lea. De har lekt som tokar och haft superkul tillsammans. Skiljer bara 3 månader mellan dem så de är i "samma fas" om man säger så. Promenerade runt hagbyskogarna 2,5 timme så sen var han riktigt slut. Borstade honom 15 min och det är fortfarande massa kvar att borsta bort av pälsen. Fäller som en tok.

Igår när vi var hemma hos M´s föräldrar och jag spolade honom flera gånger så borsta jag honom 15 min och fick bort kopiösa mängder päls. Bara att fortsätta. Skönt tycker han det är i alla fall.

Hem och gjorde 3 st pajer med keso, hyvlad zucchini, vitlök, oliver, tomater mm. Bra vart de. Sen kom syrran och Jörgen över och åt lite lunch/ middag och snacka skit. Vart helt sålda på Titus...
Nu sover han gott efter att ha fått ett ben att tugga på. Mår så bra själv när jag fått vara ute i skogen och gått och hunden ligger vid fötterna och sover. Älskar det men inser också att det är svårt att få tiden att räcka till för att hund och slippa ha på dagis. Blir långa dagar tyvärr =(
Saknar min Siggebus MASSOR!!! Glad att jag får ha Titus i alla fall som får mig att hålla gamla invanda rutiner och som kommer intill och vill bli kliad och klappad. Jättefin vovve verkligen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar