lördag 2 juli 2011

Jag vart med vovve i 2 veckor

Igår skrev Majas brors fru på Facebook att de skulle låna ut hunden 2 veckor för att utvärdera sin sons allergi. Jag var inte sen att erbjuda mig att ta Titus. Fick klartecken från Mattias att ta honom två veckor så jag hämta honom vid 22 igår kväll. Det är en jättefin 2-årig schäferkille. Var lite stressad först när han skulle in i bilen och när vi kom hem och skulle gå i trapphuset, men natten var hellugn. Morgonrunda och sen hem till Mattias föräldrar och bada. Spolade Titus 6-8 ggr så han fick svalka sig. Han var helnöjd att springa omkring med sin boll.
Sen borstade jag honom i 10 min och han fällde som bara den. Tyckte nog det var skönt för han njöt verkligen. Hem och åt middag och sen en kvällspromis ner till norskogen. Fick springa lös och vi busade. Nu helnöjd vovve som ligger framför fläkten och sover gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar