fredag 1 juli 2011

BRA DAG


Sovit gott och sen jobbstart vid 08. Väldigt lugnt och de första barnen kom inte förrän vid 08.45 och sen lite "sommarlovs-program" innan vi gick ut på gården. Hamburgare till lunch och sen fick de välja om de ville vara inne eller ute eftersom det var sista dagen vi hade öppet för sommaren.

Hjälpte dem lite med att väva och pyssla innan jag fick gå hem. Vid 13-tiden ramlade en hel del hem. Åkte förbi mamma och pappa och snacka lite innan jag tog en sväng förbi centrum. Ville hitta vita tights men de var tyvärr slut =(

Sen vidare till Malin på
för ansiktsbehandling à 90 min. Det var rent utsagt FANTASTISKT!!! Har upplevt min hud som väldigt torr men tydligen hade jag VÄLDIGT fin hud. Som en babystjärt som hon uttryckte det...haha* Jag som skrubbar ansiktet med TVÅL och sen smörjer med LDB kroppslotion efter. Men inga pigmentförändringar tack och lov. Mycket beroende att jag inte röker, solar alltför hårt eller dricker särskilt ofta. Hehe... nu får jag igen det ;-)
Det var värt varenda öre och jag tänker unna mig en behandling i september igen tänkte jag. Förhoppningsvis flyttar hennes syrra dit sin frisörsalong också och då är det lyckoträff eftersom jag åker in till henne vid odenplan nu.

Mattias är på gröna lund ikväll med jobbet. Ska hämta honom sen tänkte jag. Inget vidare att ta sig hem kommunalt i det kommande regnet. Blir en skön kväll här hemma och bara få tid att tänka och vara själv. Saknar honom ändå. Vad hände med självständiga Giggi???

Funderar så mycket på hund. Tycker det är skit jobbigt att inte ha hund att bry sig om. Jag vill komma ut i skogen. Det Ä R inte lika roligt ensam eller med människa... man ska ha hund med sig!!!
Kanske hundvakt 2 veckor... det behöver jag NU!!!!

2 kommentarer:

  1. Gisse-gumman! Var har din kompis salong?

    SvaraRadera
  2. Täby dagspa i Täby park hotell. På 8:e våningen där. Det är FANTASTISKT.

    SvaraRadera