söndag 19 juni 2011

Kan inte sova :-(

Varför kan man inte sova när man mest behöver det? Har känt mig lite låg på sista tiden och grubblar en del. Hur ska hösten bli på jobbet? Fick inget vidare schema vilket gör det svårare att jobba kvällspass. Har ingen tidig dag som jag kan åka raka vägen till Furuhöjden och jobba efter skolan. För att jag ska få ihop mina timmar så måste jag jobba 12 timmars pass på kåken 2 ggr i månaden... Varannan helg eller ett pass som undersköterska varje helg. Känns puss eftersom jag måste vara ledig också... En dag vilar man inte upp sig på. Vill ha heltid nu. Har bara 34 timmar/ vecka och har 10-17 tider.
Mattias går upp så tidigt och ingen hund har jag att sticka ut med.
Ska försöka koppla av ordentligt denna semester och sen får vi se vad som händer i höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar