fredag 7 januari 2011

SPONTAN LUNCH & FIKA


Åkte ner till centrum med halv motivation att hitta lite kläder. Vem träffar jag på H&M, jo KATJA!!!Vart så glad att se henne eftersom det var ett bra tag sen sist. Det roliga är att vi mailat på facebook om att vi skulle försöka ses och då stöter man ihop på H&M.

Skulle precis ha lunch rast så vi knallade iväg till fiket och åt en varsin smörgås. Riktigt god fullkornsmörgås med brieost... MUMS*
Påväg därifrån träffar jag Malin som jag inte träffat på 8-9 månader så vi shoppade loss och tog en fika. Hittade ett par svarta skinnstövlar för halva priset på NILSONS SKOR. Vidare till H&M där det vart en klänning och strumpbyxor.

Hem och skotta bort ännu mer snö på parkeringen och sen raka vägen ut med Sigge. Värmer lite broccoli och ädelostpaj i ugnen och plockar ner julstjärnorna. Inte alls redo för det egentligen... hade bra gärna haft kvar dem längre. Ska röja av här hemma och sen blir det nog GOLDEN HITS med Katja ikväll.
M är på födelsedagsfest inne i stan och skulle möta upp mig sen. Har inte Katja ork att gå ut så intar jag nog soffläge och LET´S DANCE position.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar