lördag 11 december 2010

SKÖN VINTER PROMENAD


Gröt frukost och sen iväg till mörtsjöns förskola där Nanna och jag parkerade för att gå med hundarna. Gick bortåt Väsjöbacken och runt fjäturen-mörtsjön. Riktigt skönt väder, dock något för varmt med alla kläder när det bara var minus 3,5 grad ute.
Sigge gick väldigt bra hela vägen, markerade något ibland men kortisonet har verkligen gjort honom gott.
Ute ca 75 minuter och pulsa i snön och sen hem till Nanna för att äta våfflor. Fick i mig två stycken sen tok-dumpa jag. Höll på att somna i hennes soffa när en dörrförsäljare ringde på dörren. Skulle sälja in bredband men man blir ju sååå less när de inte FATTAR att man inte vill skriva på papper. Fattar man inte att man söker upp dem själv om man vill ändra eller ha något!!?

Hem för att kika klart på BROTHERS som bara huxflux la av igår, men tyvärr så funkar inte filmen sista 30-40 minuterna så nu ska jag ner och lämna den och få en annan BROTHERS så jag kan se klart. Skulle få en bonus-film också, det tackar vi för.

Ikväll vet jag inte vad det blir. Väldigt seg och nästa helg är det dax för julbord med jobbet och dans och live-band så det räcker med den utgången känner jag. Ändå är jag sjukt DANSSUGEN!!! Får se hur kvällen utvecklas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar