söndag 12 december 2010

TRIVS SÅ BRA MED TILLVARON


Riktigt skön hemmakväll igår. Kikade på " Så mycket bättre" och kommer sakna det massor. Sovit sådär eftersom min kära granne hade folk hos sig igår kväll och natt. Vid 04 var jag redo att gå upp och be bruden sluta springa runt med sina KLACKAR!!!! men somnade tack och lov om igen.

Mys frulle med uppvärmt hembakat fralla, te och ägg. Efter det hämta Cicci upp mig och vi åkte till Stinsen för att kika på skor. Hittade ett par som jag ska ha till min klänning på julfesten med jobbet på fredag, SKÖNT!!!
Kikade på GRANIT efter en till ljusslinga men de har tydligen utgått ur sortimentet =(
Provade lite tröjor, klänningar mm. men inget som jag föll för och köpte.

Till lunch/ middag vart det pasta med egen ädelostsås, sparris, sockerärtor, paprika, vitlök MUMS :-p
Hoppar tvättiden och tvättar i min egna idag. Skönt att slippa vara upplåst på tvättid. Dammsugit och moppat av golven så nu är allt fixat till kommande vecka. Imorgon blir det luciatåg med barnen =)

Nu ska Sigge och jag ta en runda runt norskogen och jag antar att han kommer njuta ordentligt ute i snön som både han och jag älskar.

2 kommentarer: