lördag 11 december 2010

TOPPEN SKÖN FREDAG


Igår var jag på Jysk, Atlantis och Sova-butikerna i arninge. Har ett bra tag velat ha en riktigt stor och gosig kudde men inte tyckt att det varit "nödvändigt". Igår bestämde jag mig för att ge mig själv en julklapp. Man tillbringar så stor del av sin tid i sängen och då är det viktigt att man sover bra också.

Jysk hade bara massa "stumma & hårda" kuddar. Atlantis kunde inte garantera till 100% att dunet INTE kom från LEVANDE fåglar!!!! På Sova hittade jag en 90x50 cm kudde av syntet som var sååå härlig. Precis lagom mjuk och perfekt size. Den fick det bli och sen kan jag sova gott utan funderingar och dåligt samvete för stackars gäss som plockats levande under ren tortyr.

Kvällen tillbringades vid tv:n och Idol-final. Tycker det var en ganska så tunn final, men helt rätt att Jay vann. Efter det filmen BROTHERS som jag missade sista 30 minuterna på p g a fel på dvd:n så nu ska jag få hämta en ny och få en bonus film... irriterande när man sitter och kikar och inte kan se klart =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar