tisdag 28 december 2010

KANON DAG

Skulle ha 32 barn på skolan idag men det kom 5 st... otroligt onödigt att vi är 6 personer som ska jobba pga de har sagt att deras barn ska vara där och sen skiter man bara i att dyka upp. Nu finns det mat för bra många fler och personal också.

Vart hämtad av M för lite julshopping och sen hem och bara kikade på tv och myste i soffan. Skulle iväg med sin bror och kusiner på kvällen så jag for hem till syrran och åt lite kina-mat med dem. Pappa försökte hjälpa mig att byta batteri på bilen men det sitter fast nedtill så han sa att jag skulle åka till SPEEDY men nu har M kikat på det och ska ta biloen imorgon när jag jobbar och byta batteriet hos sina föräldrar där han har rätt verktyg. han är helt otrolig som erbjuder sig att göra det på sin lediga dag och för mig.

Nu blir det en kvällsrunda med Sigge runt näsbydal så hoppas jag slippa springa ut med honom i natt. M kommer efter stan... att man kan sakna någon som man träffade för knappt 4,5 timme sen... hm*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar