fredag 31 december 2010

HAN HAR MIG I ETT FAST GREPP



Jag har fallit totalt. M är fantastisk och det riktigt spritter i kroppen och vi kommer varandra bara närmre och närmre för var dag som går. Igår var jag inne i stan och åt middag med Angelica på FRIDAY´S. Toppen kväll med riktigt god middag, massa snack och mys med henne.

M var på Zinkenstam och kikade på bandy med sina vänner. Ringde vid 19.30 och tyckte vi skulle spela biljard med dem efteråt. Angelica vart hämtad av sin pojkvän och jag åkte till hornsgatan för lite biljard. Kul att få träffa några av hans vänner, varav en gammal kollega som jag arbetat med på kåken 2004. Toppen kväll och riktigt härligt och roligt gäng. Jag är så galet kär i honom.
Drog därifrån vid 00.30 och man blir väl inte direkt glad när någon idiot har kört på min sidospegel så hela ramen runt är krossad och spegeln existerar inte =(
Kikat på skroten idag och det kommer kosta 700-800 kr att köpa en ny och sen måste man förmodlingen lacka om den. Vad less man blir =(

1 kommentar:

  1. I like !!!
    Blir så j-a glad för Din skull!!!
    Kram
    INA

    SvaraRadera