torsdag 30 december 2010

FÖDELSEDAG


Då är man 32 år då...

Behöver man säga att man inte känner någon skillnad mot igår?
Sovmorgon och sen ut med Sigge innan det vart mys frukost tillsammans med M. Vi gjorde kaffe, rostat bröd, ost, marmelad, ägg, någon form av mandlar doppade i choklad och kanel... Riktigt mysigt att kunna sitta ner och inte känna någon tidspress.
Fått en moccamaskin, kaffe och gott i gott av M som stod på bordet när jag vaknade.

Syrrran och familj ringde och sjöng fint så nästa vecka ska vi fira min och syrrans födelsedag tillsammans. Under dagen är det massa som ringt, sms:at för att inte tala om alla på facebook... galet men härligt med många fina vänner som grattar.

Mysdag med M innan jag åkte till Nanna och gick runt edsviken med henne och hundarna. Bra mycket kallare än vad jag trodde och då är väl kanske inte bara mysisbyxor det bästa... Te & bulle och mys hos Nansen.

Snart ska jag bege mig in till stan med Angelica och äta middag. Ska bli mysigt att ha en kväll med henne. M ska på bandy och lär frysa rumpan av sig, jag är inte det minsta avis =)

2 kommentarer:

  1. Hoppas du är mer än nöjd med Din Dag! *bamsekram*

    SvaraRadera
  2. Toppen dag =)
    Hur mår du din stackare?
    KRAM

    SvaraRadera