onsdag 25 augusti 2010

Världens bästa kollega


Har sovit som en gris i natt. Tog en Rinexcin innan jag la mig, sen lite papper i ena näsborren, sådär LADDAD* Gör sådan skillnad att få sova så gott om nätterna. Jag har verkligen börjat få ordning på sömnen tror jag.
Var förbi mina föräldrar med Sigge eftersom det är fortsatt stamfixande i köket och massa okända män i blåställ här om dagarna.

Firade ett barn på samlingen innan vi knallade ut på gården och spelade fotboll, klättrade i klätterställningen, åkte linbana eller hoppade hopprep. Jag trivs verkligen så otroligt bra tillsammans med min kollega. Vi är så synkade tillsammans. Anneli som ska hjälpa oss lite när vi har planering och sådant kom upp med sitt schema så utbrister Eva och jag samtidigt: -" Gulmarkera"...haha*
Gick igenom lite skåp och grejade i klassrummet. Barnen pysslade och lekte jättebra tillsammans. Känns redan som att vi börjat få det lite mer trivsamt där inne.

Slutade redan kl. 15 vilket är rena lyxen. Åkte till täby centrum för att leta efter stövlar!!! Men jag hittade inga =(
Vill ha ROSA, ungefär hubbabubba rosa som Jennie uttrycker det. Lyckades i alla fall hitta en regn poncho för 149 kr på stadium, lite hudlotion och ett halsband. Måste leta vidare...

Cicci kom över med parfym till mig, så otroligt go och omtänksam jämt och ständigt. Vart i alla fall riktigt glad för dem. Satt bara och pratade massa, kikade på tv och myste. Gäller att passa på att mysa såna här dagar när regnet öser ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar