torsdag 26 augusti 2010

F Ö R K Y L D


Eländes elände...
JAG är förkyld, det är det sista jag vill vara här och nu. Behöver lägga all energi på arbetet, lära känna barn, föräldrar och kollegor. Vi är ganska så många som är dåliga nu. Bara hoppas att det går över fort. Har känt mig tung i huvudet hela dagen och lite små varm, skönt att vara ute då i alla fall.

Är ändå väldigt tacksam för den goda stämningen som råder på jobbet. Alla är väldigt måna om varandra och vi trivs bra ihop. Imorgon är det fredag och jag har en kort dag. Skönt att sluta lite tidigare på fredagar så man kan vila en stund innan det blir dax för middag på Garbo med tjejerna. Hoppas verkligen att jag har energi att vara kvar ett tag imorgon. Vill ju dansa, men det får jag med all säkerhet hoppa.

Helgen blir nog lugn i alla fall. Behöver vila och bli frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar