torsdag 24 juni 2010

Mysig dag på söder




Efter mitt läkarbesök så promenerade jag från ersta till götgatan. Gick och bara myste, tittade på människor, skyltfönster och njöt av stan. Är sååå glad för jag hittade en skinnjacka som det var rea på med 30%. Det är sådana tillfällen man ska passa på. Har velat ha skinnjacka ganska länge och tänkt att leta efter den så hittar man en bara sådär =)

Vid 12-tiden mötte jag upp Rickard och vi gick en sväng vid södermälarstrand innan vi stannade vid munchenbryggeriet ( ungefär där) och tog en fika. Åt en riktigt god Foccacia ( stavas det så)?
Hem vid 14.30 och sen lite strosande i mörby centrum innan bussen kom. Toppen dag!
Nu ska jag ringa syrran och se om hon är hemma, så jag kan komma förbi och hämta deras bord och stolar som jag fått för att jag passar barnen ibland. kommer bli såå fint på balkongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar