torsdag 24 juni 2010

Äntligen hemma igen


Idag har jag knappt varit hemma någonting. Direkt iväg till mamma och pappa för att låna deras bil ( min är för liten ), för att åka iväg till syrran i vallentuna och hämta utemöbler. Påväg dit så stannade jag till vid mitt gamla stall, VÅGSJÖLUND för att lämna mitt gamla bord och stolar. Känns bättre att det kommer till användning än att man slänger. Hejade en snabbis på Elisabeth som har gården och hon tackade så hjärtligt. Tyvärr hann jag inte stanna, eftersom syrran väntade hemma.
Tog ett tag innan vi ( Jörgen lyckades ) att sruva isär benen på bordet så vi fick in det i bagageluckan. Sen kom syrran på att jag skulle ta med mig hennes 9 kardinaltetror också... de klarar inte två veckor i hennes väggakvarium så då skulle hon köpa nya istället. Inte lätta att fiska upp kan jag säga... gick tillslut.

Kånkade bord, stolar, väska, hund, fiskar... under tiden som bilen stod på 30-minuters parkeringen. tack och lov så kom min granne och hjälpe mig med dörrarna, TACK!!!

Kände att blodsockret var så långt nere som det kan vara. Kände mig alldeles yr och mjölksyra i kroppen p g a jag inte ätit på ett bra tag. Krafterna tar verkligen SLUT.

Iväg och lämna bilen hos mamma och pappa och köra hem min egna. Lite middag och dammsög... NU SKA JAG SOVA!!! Börjar jobba kl. 07

Glad midsommar! skriv gärna en kommentar ni som läser, kul att se vilka ni är ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar