måndag 26 april 2010

Bra dag...



Idag ringde Mona om jobb vid 8-tiden. Var och arbetade på en förskola i sollentuna. Hade verkligen en toppendag där och var ute i stort sett hela dagen. Efter det var det bara att åka hem och äta lite middag. har slarvat med maten i helgen och det har visat sig med lite magont under dagen. Blir som magkatarr kan man säga.

Därefter åkte jag ut till vaxholm för en premiär av våren... tyvärr så stänger tydligen alla ställen kl. 18.00 på vardagar =(
Fick bli en promis runt där och sedan latté på statoil och och ut på eriksö för en liten promis. När jag kom hem så hade Sigge bitit upp sitt fukteksem på svansen och den vispar dessutom runt en del så det var blod ÖVERALLT!!!
På väggar, byrån, skåpen... överallt!!! Såg ut som att man slaktat i min lägenhet. Nu har min lilla vovve en strumpa med kompress under på sin svans, vad han är snygg måste jag säga...

Imorgon blir det undersköterske jobb igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar