måndag 26 april 2010

Imorgon blir det sovmorgon...



Hade svårt att komma till ro och somna igår. Tror att det beror på mitt nattarbete i onsdags-torsdags och sen utgång och sent i säng i lördags morse. Kärringen börjar bli gammal. Sigge väckte mig vid 02 och pep vilket han aldrig gör om det verkligen inte är något. Var bara att slänga på sig byxor och jacka och knalla ut. Kom några droppar ur rumpan, hans antiinflammatoriska kan ge diarré och jag fick inte riktigt i honom ordentligt med mat när han fick sin kvällsdos.

Fick i alla fall sova fram till halv åtta då mona ringde och bokade in mig på arbete. Tänker inte på att jag är lite känslig för pollen och ska börja med min kortisonspray, men jag blir extremt trött och ögonen rinner.

Imorgon är det usk-arbete vilket är roligt. Börjar inte förrän 14.30 så jag hoppas kunna fixa lite här hemma, kanske städa min balkong och gå en runda i spåret. Ev. blir det en sväng över till Maja på förmiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar