tisdag 24 februari 2015

Järn

Äntligen har jag fått mina två järndropp för denna gång. 20 ml förra veckan och 10 ml idag. Var en sjuksköterskestudent med som skulle sätta infart, tyvärr misslyckades hon två gånger så tredje gången stack distrikssköterskan och lyckades. Var ute en stund på fm med barnen i vår lekpark och vid 9:30 kom farmor & farfar för att ta barnen när jag fick dropp. De tog en promenad med Konrad ner till mörtsjön, tyvärr väldigt isigt. Lykke somna i vagnen och sov 35 min, det är därför jag inte promenerar med henne efter dagislämning för att det ska funka med en sömn som är lite längre vid lunch.
Så mkt lättare när hon somnar på en gång vid 11:45 och Pontus kan kika på Bamse under tiden och sen lägger man Pontus... Skulle vara skönt att få i sig lite lunch själv nu och hänga tvätt mm innan Pontus vaknar.















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar