måndag 23 februari 2015

Äntligen!

Idag har mamma & jag varit på sthlm Brud & fest och beställt klänningen. Känns så otroligt bra och känner mig nu säker på att det är just den jag ska ha. Proffsig och underbar personal och fantastiskt med Rebecca som hjälpt mig, endast 20 år!!! Sådan tjej man vill Pontus ska hitta. Hon hade tänkt på mig i helgen och en annan av tjejerna kom ihåg NÄR jag skulle gifta mig. Wow!!!

På hemvägen stannade mamma & jag och åt på grekiska kolgrillen i djursholm. Farmor & farfar hade barnen, vi är så bortskämda med all hjälp och stöttning. Pontus så glad att ha dem här. På fm var vi i stora molekyl-lekparken med Sandra-Alvin, Sanna-Hugo, Carro-Valma och Annelie. Fasen så rått och kyligt, trodde jag skulle frysa ihjäl.

Kontrast att ena stunden stå i vit brudklänning och nästa stund ut i det gråa vädret med mössa...



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar