måndag 26 januari 2015

Skitnatt

Det är ingen lek nu... Lykke har förmodlingen så ont i munnen och svårt att sova. Mattias har sovit 3,5 tim i natt och jag matade henne vid 00:15 och sen var jag inne vid 04 och 04:30... Sen har jag varit vaken. Lykke somnade om vid 05:20 efter att ha fått ny blöja, alvedon, kräm för tandsprickning och en välling. Mattias gick ner och la sig i soffan 20 min innan han skulle åka ( Lykke låg mellan oss från 04:30) och vid 06 vaknade Pontus. Låg och myste till 06:20 och han kikade på Pippi sista 5 min. Sen vaknade Lykke.
Bra morgon och vi hade trevligt. Drog pulkan till dagis och sen hejdå. Fick puss och sen gick han iväg med Karin.



Såhär glad var Lykke när jag pratade allvar med henne om att man sover nattetid...


Lyx! Ännu mera uppskattat när man går hemma hela dagarna.


Pontus har fått ihop 32 stjärnor i dec/jan. Nu har vi börjat om med en ny och idag satt han på toaletten innan förskolan och fick stjärna.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar