söndag 28 december 2014

Spontant ikea

Mattias fick sovmorgon idag. Lykke vaknade 07:00 och Pontus 07:35 så jag gick upp och gjorde iordning barnen och fixade frukost. Mattias vaknade och kom ner vid 08:30 efter lite dusch. Fotade lite kläder för en säljsida men folk tycker 10-20:-/plagget är för dyrt i storlek 50-80 när de är använda 1-2 månader och inget slitage eftersom barnen ammas och sitter/ligger i vagn... Intressant. Villiga att betala 5kr/plagg... Då kan jag hellre ge till bättre behövande.















Gjorde sju små lunchpajer med spenat, fetaost & purjolök och sen en tomatpaj & en grönsakspaj. Perfekt när man går hemma som föräldraledig. Äter en halv + sallad. Sen gjorde jag en cheesecake och frös in för min födelsedagsmiddag på tisdag. La barnen och sen vart det spontant ikea.



Farmor & farfar kom 14:30 lagom till mellis och jag och Mattias for till ikea och köpte bestå-skåp för sovrummet, köksbord som var rea på ( precis det vi tittat på ), sänglampor till barnen, taklampa till Pontus rum och en matta till hallen på övervåningen för att dämpa lite ljud. Stannade på Max hamburgare och åt innan vi kom hem.






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar