lördag 29 november 2014

Nya prover

Sovit riktigt bra i natt. Uppe 04-05 och tog Oxycontin & alvedon och fick världens frossa när jag var nere på toaletten. Avskyr den där känslan som jag får vid infektioner och feber. Somnade till 05:30 då Lykke vakna och pratade för fullt men Mattias sov. Fick gå in och väcka honom i Pontus rum och be honom lyfta Lykke till vår säng. Båda barnen vakna och riktigt mysig start i vår säng med välling och barnkanalen. Pontus otroligt försiktig med mig när jag sagt att jag har ont, så fin och omtänksam på alla sätt och vis och ska blåsa på min mage-underliv. Hjärtat förstår så väl.
Gemensam frukost och sen gick jag upp och la mig igen. Trött och orkeslös av allt smärtstillande, antibiotika och läkande. Vid 11 kom mamma och skjutsade mig till avdelningen för provtagning. Fick vänta en timme på läkarn som hade försvunnit någonstans på avdelningen. Hon skulle ringa... Nu är klockan 19:15 och inte hört ett ljud på hela dagen. Sköterskan sa i alla fall att mina infektionsvärden sjunkit, vilket tyder på att antibiotikan har effekt i alla fall. Riktigt trött hela dagen och påverkad. Hem och åt lite och sen vila 1,5 tim.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar