söndag 30 november 2014

1:a advent

Tog matningen av Lykke i natt vid 03 och var sen vaken en timme. Fick lite frossa och smärtpåverkan och tog en vb OxyNorm. Mattias gick upp med barnen vid 06:30 och jag valde att ligga kvar och sova till 08:15 då jag inte kände mig hundra. Frukost och sen åkte Mattias iväg med Pontus för att köpa ljusslinga till adventsstjärnan som gått sönder och likaså lite stödhandling på Coop. Lykke satt nöjd på golvet. Fixade lunch, pasta med lax doppad i sesamfrön och sen citron mm. Helt okej.
Efter att ha varit uppe och igång i 4 timmar så sov jag 13-14:30 och sen vid 15 kom farmor & farfar på 1:a adventsfika. Vart avbrutna av att Rebecka, Jonas flickvän ringde och sa att Jonas fått ett EP-anfall på Fältöversten och var påväg i ambulans till KS. De for dit och vi tog en promenad med Konrad runt fotbollsplanen hela familjen. Pontus så nöjd att få hålla i kopplet och ha Konrad hemma. Middag kycklinggratäng med ris från svärmor och quarnfärs med ris till mig och Lykke.

Pompe väntade och väntade på momo = farmor & farfar.


Mys.





Mysigt att ha Konrad hemma.








Veckan som var.


Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar