måndag 23 juni 2014

Hem

Mamma skjutsade oss till flygplatsen i Halmstad vid nio men sen var flyget försenat 30 minuter och kom inte iväg förrän 10:30 Lykke somnade under starten och Pompe i bilen påväg hem. Packade upp och fixade här hemma tillsammans och Pontus lekte nöjd med sina bilar & djur som jag köpte på kid2kid. Vid 15:30 åkte jag till bvc med Lykke. Ringde till vår bvc-sköterska på hemvägen från arlanda eftersom Lykke är helt skinnflådd i rumpan. Har smörjt men blir bara värre. Visade sig vara SVAMP så nu ska jag smörja med en salva som jag köpte på apoteket och dutta med asol-lösning för att torka ut skiten. Stackars lilla skruttan så ont det måste göra.

Vår prins.


Hemåt.


Mys i mitt knä och kika på "I drömmarnas trädgård".


Badade Lykke och smörjade in henne när vi kom hem och sen fullständigt slaktade Pompe middagen, köttfärssås & tagliatelle. Mysig kväll. Tror hela familjen uppskattar att vara hemma i lugnet. Har varit toppen i halmstad men 4 vuxna & två barn på 65 kvm är trångt + mattias föräldrar var nere tors-sönd + konrad även om hans föräldrar sov i en annan stuga så var de i vår stuga. Barnen har haft full uppbackning från mor & farföräldrar.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar