onsdag 25 juni 2014

Bra dag

Bra morgon och sen ut vid 8:30 för lek i området. Vid 9:30 fick vi sällskap av Anneli med tvillingarna. Lykke somnade efter en liten stund då hon suttit och kikat på grabbarna som höll på som bäst i sandlådan. Vid 10-tiden kom Katja med Max, Milla & Jack.

Märks så väl hur kul pontus tycker det är med andra barn, helnöjd. Har lyssnat så bra idag och vi har verkligen haft det fint tillsammans. Vid 10:45 gick vi hem utan tjafs och gjorde pytt i panna med ägg till lunch. Åt bra på uteplatsen och skönt att fåglarna städar upp när jag går och lägger honom.

Själv värmde jag en pajbit ihop med lite sallad så var lunchen komplett. Lykke somnade också så då kunde jag läsa en tidning och göra en latté- LYX!!!
När hände detta sist när man vagit hemma med båda???

Prinsen.








Kallt ute vid 8:30 så vantar & sjal.








Halvsitter i vagnen.





Vid 14 kom Mattias hem och jag åkte till täby c för att köpa födelsedagspresent till honom. När jag kom hem så möttes jag av pompe som kom springandes 100 meter ropandes "MAMMA MAMMA". Det värmer verkligen. Fixade tikka masala till middag som vi åt på framsidan & sen badade Mattias Pontus och jag fixade Lykke och dammsög nedervåningen ren från gräs, grus och coctailtomater...

Bra dag. Tacksam.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar