torsdag 26 juni 2014

Ännu en bra dag

Var så skön morgon idag för jag hann rensa ur två lådor och sortera lite papper. Under tiden så satt pontus och sorterade sina kritor hejvilt och fick sen leka med vatten i diskhon- LYCKA!

Satt igång en maskin tvätt, lyssnade på musik och hade det allmänt mysigt bara. Vid kvart över nio gick vi ut och lekte och vid 11 hade jag gjort en omelett till mig och pontus. Han slukade den snabbt så jag värmde fem falukorvskivor från gårdagen som han också fick i sig. Måste vara påväg in i en ny fas för han äter så bra nu. Måste talet lossna!!!

Somna och sov 11:45-14:30 och jag gick och la mig och sov en timme när mattias kommit hem. Lykke somna samtidigt så mattias la sig och vilade men somna inte. Tog med mig pontus och handlade på ica och sen hem och förbereda middag, tacos. Hade middagsbesök idag av Thomas och sen vart det glass & jordgubbar när Pontus var nattad efter bad och lite lek. Satt så otroligt fint och lekte innan läggning så jag blir varm i hjärtat.







- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar