fredag 21 februari 2014

Vecka 37 (36+6)

Pontus sovit HEL NATT. Vaknade till två gånger men somnade om på egenhand. Sen vaknade han igen 07:00 och då hade han bajsat och var kall så det var bara att gå upp och göra morgon. Frukostvälling i soffan. Själv fick jag en liten brunrosa blödning i trosskyddet och ringde förlossningen. Avvakta så länge det inte är färskt blod. Det var så det startade med Pontus...
Lite molande värk när jag är uppe men lugnt när jag vilar. Farmor kom 9:30 och tog Pontus och jag gick och la mig och sov till 11:15 då dem kom in. Återigen värk när jag är uppe. Ligger i soffan och är galet trött. Har sovit 9 tim i natt + en timme på förmiddagen men känner mig helt orkeslös. Lite illamående till och från.

Mums med välling.


Mer snö :-(


Morgonlek.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar