måndag 16 september 2013

Symaskin

Idag vakna Pontus 07:30 ( somna 20:45 igår). Galet skönt. Gemensam frukost och sen iväg till täby centrum så Mattias fick klippa sig. Under tiden tillbringade jag och Pontus tiden i lekhörnan, galet kul!!! En ersättning och sen somna han gott i vagnen och sov 2 timmar. Lunch på tegelbruket och sen mötte jag upp mamma för att gå och kika på symaskiner. Finns många varianter, allt från 1500:- - 12000:- blir nog att vi köper en varsin. Mammas är 30 år... Tanken att jag ska ha min lika länge...

Gick runt lite i centrum och Mattias åkte hem och mötte upp Transit för fibernät. Behöll Pontus i centrum eftersom han sov så gott i vagnen. Gick och fikade med mamma och sen vaknade han och fick lunch där. Hem och skalade äpplen och gjorde äppelmos & äppelpaj. Har fortfarande en full kasse. 14:30 kom Transit och när de gått vid 16:30 så tvärdäcka jag. Middag vart veggolasagne från frysen. Nu blir det att tömma frysen närmaste tiden. Massa matlådor- galet bekvämt.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar