tisdag 17 september 2013

Doktorn

Idag hade jag läkartid. Helt plötsligt FATTAR JAG hur låga järndepåer jag har... Låg på 11 för 3 veckor sen... 27 i april och 4 under & efter graviditeten. Jag har trott att 10-30 är bra och att 27 är nästintill PERFEKT. Tjenare... Man kan tydligen ha upp till 100(!) hon tyckte det var idiotiskt att jag tillåts sjunka så lågt igen med tanke på min magsäcksoperationa, tidigare grav järnbrist, blödarsjuka och vegetarian. Nu blir det JÄRNDROPP!!! Sjukskriven 100% en månad till och ska då få droppet och förhoppningsvis få lite mer ork, sen 50% sjukskrivning där det står klart & tydligt FÖRMIDDAGAR. Så nu får jobbet förstå att eftermiddagstiderna inte funkar. Det är fm jag har orken.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar