tisdag 28 augusti 2012

Vrak

Inte mkt sömn igår natt så vid 18 igår fick jag frossa o duschade skållhett, satte på mysis+ täcke och varm vetekudde. Allt hör ihop o blir tusen gånger värre när:
urinvägsinfektion-pc

Järnbrist-järndropp

Underproduktion sköldkörtel- levaxindos ställas in rätt.

Mattias tog Pontus vid 00.30 och gav ersättning och P spydde ner honom. Sen vaknade han vid 04 igen och jag ammade och gav ersättning. Sen svårt att somna o få ro. Grät och inget var bra... Somnade till o från en timme på min mage. Skulle ringa husläkaren idag 8.30-9.30 o hade ställt klockan, då är hon på utb(!) försökte ringa min husläkare i en timme men bara upptaget. Så less man blir... Behöver sömnen och mitt järndropp mm.
BVC och gått upp till 3990 g och 53,5 cm o mitt i normala kurvan m lite över på längden. Känns tryggt med Bvc. Ingen fara att han kräks så länge han går upp i vikt. Normalt efter 2-3 v ålder då tarmarna inte är fullt utvecklade. Mamma var med till bvc och kommer över med kusinerna vid 15.
Konrad är hos Mattias föräldrar under dagen. Jag ska satsa på amma hela dagen så han är nöjd i natt.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar