onsdag 29 augusti 2012

Bästa natten

Tacka vet jag BVC. Min bm sa att jag skulle amma mkt på dagen för att han skulle sova längre nattetid. Det funkade i natt. Såå skönt att få sova 21.30-01, 01.45-04.30, 06-08.30 och mitt på dagen 13.30-14.15
Känner mig som en ny människa. Pratat m husläkaren o nya prover 25/9. Promis till ica där jag köpte en plocksallad.dagen har flytit på bra o vid 13 kom Mattias föräldrar o tog ut konrad på en promis runt mörtsjön- guld värt. Fick sova en timme då.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Den första tiden är jobbigt, men tänk så snabbt man glömmer den sen ;) Nån sa att man skulle tänka bebis första månad som en förlängd graviditet. Dvs inställd på lite sova, bebisen tar all tid osv.
    Mitt ända råd är att lyssna på BVC o sen att sova så fort den lille sova. socialt liv får du om några veckor!
    kram till er alla tre!

    SvaraRadera
  2. Ja man hinner inte så mkt mer än amning, blöjbyte, trösta, bära... När han sover försöker jag hinna äta och vila själv. För att inte tala om all tvätt... Måste vara världens tråkigaste vän m nu är det Pontus till 110%
    kram

    SvaraRadera