torsdag 9 augusti 2012

Grillat med grannarna

Kom hem och hade besök av Mattias bror. De hade varit på Ikea och shoppat loss barnstol till köket, matlådor, plastskålar, två sovrumslampor, dörrmatta, badrumsmatta och stereo... Höll på att koppla in den när jag kom hem och jag fixade iordning med sovrumslampor, några nyköpta murgrönor som hamna i vardagsrummet istället för sovrummet som de var tänkta till...
Fikade en snabbis och sen dammsög jag nedervåningen, tvättade en maskin 40 grader, gjorde iordning för middagsgäster, städade ur toaletten och vattnade uteblommorna. Vid 18 kom Anki & Tomas med sina barn Filip och Simon. Grillade hamburgare och hade supertrevligt. Gick vid 21-tiden. Känner mig "förstoppad" men är nog bara sammanväxningar som spökar. Strålat i rygg, lår, ljumskar hela natten och dagen. Som ischias... Ibland hugger det till mer. Jobbigt att böja sig framåt och då gör det ont i magen. Hoppas på att det drar igång snart. Är så jävla REDO. Bebis också... Oruckbar.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Du måste ju skriva din förlossningsberättelse nu samt väga dig när du kommer hem och få reda på hur mycket "babypaketet" faktiskt vägde :-)

    Å så vill jag ha MASSA bilder på lillprinsen <3

    SvaraRadera