onsdag 18 juli 2012

Trötthet

Var uppe vid 03 och åt en knäckemacka för att sen somna om till 09. Varit uppe ett antal vändor i natt. Ändå så är det inte i närheten av den trötthet jag haft sen 2007 då mina sömnproblem startade(!)
Nu somnar jag om på engång även om det inte blir djupare sömn.
Frukost och sen har vi klippt klorna på Konrad, även kallad "Hannibal Lector" med munkorg. Han blir TOKIG. Tvättat två maskiner, Mattias har dammsugit och jag moppat nedervåningen. Kammat med trimkniven och fått bort halva hunden ungefär. Torkat av dörrar, skåp, lister mm. Nu doftar det ljuvligt rent här hemma.
Våfflor till lunch ( 1,5 till mig ) sen dump och sömn 1 timme för alla tre...
Handlat och M tog en sväng med Konrad. Har bara tagit det lugnt här hemma och klättrar på väggarna, ändå så är jag så trött...



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar