tisdag 17 juli 2012

Hemmadag

Mattias har spelat golf och for iväg redan vid 7:30 imorse. Jag gick upp vid 8 och tog morgonrunda och åt frukost innan Jennie kom vid 11:30
Satt först ute på framsidan där det inte blir lika hysteriskt varmt som på baksidan. Satt och snacka om allt mellan himmel och jord innan vi gick in och sträckte ut i soffan. Köpte varsin sallad på Rösjöns pizzeria som vi åt här hemma, sen slocknade jag i soffan... Sorry!!! Galet trött och livmoderns träning och sammandragningar tar på krafterna. Jennie for hem vid 14:30 och jag passade på att gå en runda med honom mellan regn-åska-hagelskurar. Sen gick jag upp och la mig och tokdäcka en timme. Mattias kom hem från golfen och hade brorsan Jonas med sig, de gjorde iordning fika till Camilla med familj som är uppe från Ramlösa. Fick en jättefin fredskalla i kruka av dem och massa beröm över huset, kul!!!
Mattias har lagat nudelwok och jag har bara legat. Galet med sammandragningar och enda som hjälper är att ligga ner...


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Ta det lugnt gumman snart tittar han ut och ska ha mat varannan timma;-)
    Det gick så fort med Kajsa, pigg på morgonen för att sedan få andnöd och bli flåsig o vinglig;-(
    Hon hade vatten i nästan hela bröstkorgen o lungorna så att ta bort henne var mitt enda alternativ.
    Saknar henne så må du tro;-(
    Ha det bra/KRAM

    SvaraRadera
  2. Jaa jag har verkligen trappat ner nu med allt. Samtidigt så kan han komma om 5 veckor om jag går över tiden... Vill ju göra saker, rastlös som man är. Stackars Kajsa :-(
    Förstår att det känns tungt men som sagt, fanns kanske inte så många alternativ. Du gjorde ju helt klart rätt för henne som tog beslutet att låta henne somna in istället för att plågas.

    Stor kram <3
    Nu är hon med resten av gänget.

    SvaraRadera