tisdag 19 juni 2012

Toppendag på landet

Sovit riktigt gott trots att det tog ett bra tag att somna igår. Vakna vid 8-tiden och tog det lugnt med morgonpromis, frukost, DN och sen vid 9.30 åkte jag till Kerstin på Torslunda gård. Kikade på lilla Glimra, 4 dagar gammalt russföl. Åh så söt hon är. Kerstin och Göran tycker hon skulle passa perfekt som första ponny till vår lilla bebis(!) vet inte vad Mattias tycker om saken, om han nu har något att säga till om... Sen kom Carin som jag känt sen jag var 9 år och hade min första ponny Lady på hagby. Nu är jag 33 år och Carin 50... Tiden går. Hade med mig bullar som familjen Eriksson ÄLSKAR!!! Nu har de en påse i frysen också och som tack fick jag RABARBER & BLÅBÄR- UNDERBART!!! Sen ut till ladgården och hälsade på några tjurar och kor som skulle kalva, jag verkligen älskar kor, och har alltid gjort. Mysigt med djur och jag skulle mer än gärna bo så jag också. Kattungar och ankor har de också :-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar