tisdag 19 juni 2012

Skänkstugan med Anna

Myst här hemma och donat på eftermiddagen. Hämtade upp Anna och åt middag på Skänkstugan i täby kyrkby. Förra gången bad jag om att skippa quornspetten och få lite grönsaker istället, eftersom det vänder sig i magen på mig när jag ska äta quorn eller tofu. Påminner för mycket om kött. Då missade de att det var klyftpotatis till... Denna gång noterade jag till samma servitör att jag ville ha den vegetariska rätten MED KLYFTPOTATIS *blink
Självklart missade JAG denna gång att be om grönsaker istället för quorn så in kommer 3 små spett m just quorn, några klyftpotatis och några tärningar med färsk ljummen rödbeta... Kan gissa vad jag åt för 159:-... Potatis och rödbetor. Lite besviken att det inte var lite färsk sparris, eller andra grönsaker- torftigt. Hade i allafall en toppentrevlig kväll med Anna.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar